FANDOM

Witaj na Wiki Strona Kampanii DnD4 Segra

Wiki Strona Kampanii DnD4 Segra jest stroną internetową na wybrany przez ciebie temat, którą każdy może edytować.

Zapraszamy do lektury dotyczącej świata gry

Świat Gry Edytuj

Segra to świat stworzony na potrzeby kampanii prowadzonej w Dungeon and Dragons 3, który ewoluował wraz z kolejnymi edycjami systemu DnD oraz zmieniającymi się ekipamia graczy. Obecnie prowadzona kampania, toczy się na mechanice DnD 4, choć część starszych materiałów dotyczyła będzie tworzenia postaci na mechanice DnD 3.5

GeografiaEdytuj

Segra jest kontynentem o wysokości 2000 i szerokości 5000 kilometrów. Otoczony ze wszystkich stron przez oceany, jest podzielona przez pasmo gór Alcana i kontrolowana przez 3 niezależne od siebie narody.

HistoriaEdytuj

NarodyEdytuj

FaladoniaEdytuj

Faladonia to teokracja, której mieszkańcy całe swoje życie poświęcają służbie Polorowi - bogu słońca.

ThanisEdytuj

Thanis to magokracja, której mieszkańcy przybyli z innego świata. Aby wygrać wojnę z przewyższającą ich liczebnie Astyrią, mieszkańcy Thanis podpisali pakt z mocami piekielnymi, wspierającymi ich w walce.

AstyriaEdytuj

Astyria to pozostałość starego Imperium, rządzona przez ostatnich nieśmiertelnych elfów. Jej władcy zapewniają dobrobyt milionom żyjących pod ich panowaniem ludzi, wiedząc że po ich śmierci kraj pogrąży się w wojnie domowej.

BogowieEdytuj

Wieki temu bogowie Segry podpisali pakt o braku bezpośredniej ingerencji w podległy im świat. Od tej pory, walczą o serca wyznawców za pomocą swoich wybrańców, którym użyczają swe moce.

OrganizacjeEdytuj

Na terenie Segry działa kilka mniej i bardziej jawnych organizacji, łączących przedstawicieli wielu ras i narodowości.

Mechanika Edytuj

Strefa Graczy Edytuj

Obecna Kampania Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki